ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 170 Kč
skladem
naše cena 170 Kč
skladem
naše cena 210 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 210 Kč
skladem
naše cena 210 Kč
skladem
naše cena 210 Kč
skladem

Dodací podmínky
Dodací podmínky

Způsoby platby, dodání zboží

Objednávky vyřizujeme denně.
Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek zasíláme následující pracovní den.

Obdržíte do 3–7 pracovních dní ode dne přijetí objednávky (je-li všechno objednané zboží skladem).

V případě, že některé zboží momentálně skladem není, a ani na cestě, je zákazník informován, kdy bude chybějící zboží naskladněno. Může se sám rozhodnout, jestli vyčká až bude zásilka kompletní, a nebo zvolí odeslání zboží jenž je k dispozici, s dodatečným zasláním chybějícího zboží(v tomto případě hradí poštovné provozovatel), nebo zda objednávku zruší.

V každé zásilce je přiložena faktura, kterou prosím uschovejte pro případ vrácení zboží či reklamaci. Balné neúčtujeme.

Způsoby platby za zboží:

1.Platba na dobírku

-zboží zaslané na dobírku platíte až při převzetí od dopravce.

2. Předem na účet č. 670100-2207024383/6210  VS č. objednávky

 

protože mabella-shop.cz (mabella.cz)  užívá jen tyto 2 způsoby plateb je osvobozena od EET

 

Doprava zásilek:

Náklady na přepravné se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

Doprava zdarma - při objednávce nad 2 000 Kč neplatíte přepravné!

Dopravce - Česká pošta a.s.

 

Poštou při platbě na dobírku - 119 Kč

Poštou při platbě  předem na účet - 55 Kč

Zboží vám bude doručeno druhý pracovní den od expedice zásilky.
V den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa) a můžete zásilku sledovat na http://www.cpost.cz/, odkaz "Sledování zásilek" - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihl.
Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Převzetí a kontrola obsahu zásilky - Česká pošta

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. Pokud zásilku zákazník přebírá na poště, a obal je zjevně poškozen, tak přímo na místě s Vámi bude sepsán protokol, zásilku můžete odmítnout.
V případě poškození obalu při přejímání zásilky na vaší adrese - zásilku nepřebírejte nebo uplatněte reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy. Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče a v případě mechanického poškození zboží uplatněte reklamaci co nejdříve na příslušné poště dle dodací adresy.
Lze zdokumentovat i pořízenou fotografií ( např. z mobilního telef. apod.) Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě pro více informací kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Nevyzvednuté zásilky

Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.

Zasílání mimo ČR

Zboží mimo Českou republiku standardně nezasíláme, lze řešit individuálně po domluvě se zákazníkem, kdy budou upřesněny podmínky, způsob a cena dopravy.

 

aktualizováno 7.11.2017